Toribash
faktiskt inte den blekaste haha, men släng iväg ett meddelande till snowman på discord, han har säkert koll på det
jag vet en hel del (y)

☃️ drip too cold __________________________________________________ ________________________ ice on my neck ☃️
(⌐■_■) __________________________________________________ _______________________________________ (■_■⌐)
_<) )╯ __________________________________________________ ______________________________________ ╰( (>
_ / \ __________________________________________________ __________________________________________ / \
snow patrol __________________________________________________ ___________________________________ cooling the chat
no appeals __________________________________________________ ___________________________________________ just ice
köp en kina ramp på wish typ, hade en sån funkade skit bra men efter ett tag slocknade halva skiten xD haha, ne men 4 dubbdäck är värt lika mycket som en begagnad ramp typ ;) skulle personligen be han dra åt helvete om han ville ha pengar också xD
-----
dock så kostar ju en ramp på wish typ 400 lixom och håller ju ett rätt bra tag så de e mer värt fan (y)
Last edited by Snowman; Oct 1, 2017 at 08:32 PM. Reason: <24 hour edit/bump

☃️ drip too cold __________________________________________________ ________________________ ice on my neck ☃️
(⌐■_■) __________________________________________________ _______________________________________ (■_■⌐)
_<) )╯ __________________________________________________ ______________________________________ ╰( (>
_ / \ __________________________________________________ __________________________________________ / \
snow patrol __________________________________________________ ___________________________________ cooling the chat
no appeals __________________________________________________ ___________________________________________ just ice
haha men de e ju klart att man ska ha led ramp på völvo ;) ströööööög

Asså jag har tänkt o chippa min bil (Toyota Mr2). Samt lägga till en 2-step. Men hur fan chippar man bilen?
Necrobumping Elite Master - ps dont tell Fred
jag såg de där https://gyazo.com/2bb5d1c33d72abf6549b5558c54c9fa8
Vad i helvete, det där med o chippa verkar vara en hel vetenskap
Vilka spel lirar ni grabbar utom toribash? hade varit fränt om vi kunde skrapa ihop ett femmanna lag på csgo, lol eller vad som